Zmiany w Regulaminie wynagradzania pracowników PW
Opublikowano: 02.07.2025 10:48
24 czerwca 2025 r. Rektor PW podpisał Zarządzenie nr 42/2025, które wprowadza zmiany w Regulaminie wynagradzania pracowników Politechniki Warszawskiej dotyczące przede wszystkim zasad przyznawania dodatku za pracę w projektach oraz dodatku za aktywność projektową lub publikacyjną.
Co się zmieniło?
- Zmieniono koncepcję dodatku za pracę w projektach, m.in.:
- wprowadzono podział na typy zadań i prac (np. eksperckie, pomocnicze, techniczne) – zamiast wcześniejszego odniesienia do ról,
- wprowadzono definicję kierownika projektu, rozróżniono funkcję zarządzania merytorycznego i administracyjnego,
- doprecyzowano definicję projektu priorytetowego,
- zaktualizowano stawki godzinowe dodatku za pracę w projektach (załącznik nr 10 do Regulaminu wynagradzania pracowników Politechniki Warszawskiej).
- Dodatek za aktywność naukową został zastąpiony dodatkiem za aktywność projektową lub publikacyjną.
Wniosek o dodatek za osiągnięcia publikacyjne przygotowywany jest zgodnie z zasadami ogólnouczelnianymi, zatwierdzanymi przez Rektora na podstawie propozycji prorektorów, rad naukowych dyscyplin lub dziekanów. Dane osiągnięcie publikacyjne może być podstawą tylko jednego dodatku lub nagrody wypłacanych ze środków Politechniki Warszawskiej, z wyjątkiem nagrody Rektora
Gdzie znaleźć dokumenty?
Pełna treść Zarządzenia oraz zaktualizowane załączniki do Regulaminu wynagradzania pracowników Politechniki Warszawskiej (nr 10, 17a, 17b) zostały opublikowane:
- w Biuletynie Informacji Publicznej PW,
- na stronie intranetowej PW,
- w systemie LEX-BAW.
Od kiedy obowiązują nowe zasady?
Zmieniony Regulamin wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia ogłoszenia tj. od 25 czerwca 2025 r.
© 1998-2025
Politechnika Warszawska,
Pl. Politechniki 1,
00-661 Warszawa