Osoby do kontaktu:

 COP PW

mgr inż. Małgorzata Grudzińska-Gronek

 22 234 + wew. 13 74
 malgorzata.gronek@pw.edu.pl

WUM_PW INTEGRA - 2

Uwaga:

Dokumenty procedowane są wyłącznie elektronicznie w systemie EZD, w związku z tym wersja papierowa wniosków nie jest procedowana.

Wnioskodawca/Kierownik projektu może złożyć tylko jeden wniosek w ramach jednej edycji konkursów na wspólne projekty badawcze WUM_PW INTEGRA - 2.

Instytucja finansująca: Politechnika Warszawska – IDUB oraz Warszawski Uniwersytet Medyczny na podstawie umowy na realizację konkursu WUM_PW INTEGRA na projekty badawcze zawartej pomiędzy Politechniką Warszawską a Warszawskim Uniwersytetem Medycznym
Rodzaj przedmiotowy projektu:

projekty badawcze

Zakres tematyczny:

badania z zakresu medycyny, inżynierii biomedycznej i biotechnologii, innowacyjnych technologii dla medycyny oraz diagnostyki medycznej lub zagadnień pokrewnych.

Adresat:
  • pracownik naukowy PW
  • pracownik naukowy WUM
Wnioskodawca:

Wnioskodawcą / Kierownikiem projektu musi być pracownik zatrudniony w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym lub w Politechnice Warszawskiej. Warunkiem koniecznym jest złożenie we wniosku projektowym w Politechnice Warszawskiej/Warszawskim Uniwersytecie Medycznym przez Kierownika projektu oświadczenia o przypisaniu do liczby N.

Dofinansowanie:
  • budżet dla PW - 600 tyś. PLN,
  • realizacja jednego projektu nie może przekroczyć 60 tyś. PLN,
  • udział finansowy PW w projekcie zależy od wspólnej kalkulacji projektu z WUM.

Budżet dla PW określony powyżej zawiera koszty pośrednie w wysokości 15% określone zgodnie z zarządzeniem Rektora PW w sprawie zasad, metodologii i wskaźników stosowanych przy rozliczaniu kosztów ogólnych i wydziałowych w Politechnice Warszawskiej

Okres trwania projektu: Maksymalnie 10 miesięcy (realizacja projektu nie może trwać dłużej niż do 31.12.2026 r.)
Sposób złożenia wniosku:

Kierownik Projektu składa w swojej Uczelni ostateczną wersję wniosku. Lider zespołu składa w swojej Uczelni skróconą wersję wniosku w formie informacji o projekcie.

Wzory wniosku oraz informacji o projekcie należy pobrać z checklisty (poz. poniżej).

Wniosek/Informacja o projekcie składane są wyłącznie w formie elektronicznej poprzez system EZD:

Dokument powinien zostać zaakceptowany przez:

  • Kierownika projektu (wniosek) / Lidera zespołu (Informacja o projekcie)  – akceptacja bądź skan podpisany odręcznie,
  • Pełnomocnika kwestora - akceptacja,
  • Kierownika jednostki – akceptacja.

Wniosek bądź informację o projekcie należy przekazać w systemie EZD na konto techniczne DPK COP .

Szczegółowe informacje:

dostępne są na stronie BIP PW.

Termin złożenia wniosku:
  • do DPK COP (PW) / WUM - DN: 05.12.2025